Vásárlási feltételek
Adatkezelés, adatvédelem, biztonsági kérdések
Ügyfeleink adatait szigorúan bizalmasan kezeljük. Az áruházunk használata során az általad megadott személyes adataidat harmadik személy részére nem adjuk ki, kivéve természetesen, ha az a szállításhoz elengedhetetlenül szükséges (pl. címét csomagküldésnél a Magyar Posta vagy a futárszolgálat részére).
A teljes adatvédelmi szabályzatot megtalálja az Információk menüpont alatt!
Előrendelés
Előrendelés fogalma
Előrendelésnek nevezzük a szoftver és hardver fejlesztő kiadók által bejelentett, még meg nem jelent, kereskedelmi forgalomba nem került termékekre boltunkban vagy webshopunkon leadott rendeléseket.
Előrendelés menete
Előrendelést a webshopon és boltunkban egyaránt le lehet adni. Ehhez szükséges adatok a vásárló részéről: név, telefonszám, lakcím. Előrendelés leadásakor a termék(ek) értéke nem fizethető ki, kizárólag annak megjelenése után, átvételekor üzleteinkben, vagy utánvételes előrendelés esetén csomagátvételkor. Az előrendelés kötelezettséggel nem jár. Az előrendelés leadásakor minden esetben e-mail formájában kap visszaigazolást a vásárló. Az előrendelés visszaigazolása nem minősül ajánlattételnek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az előrendelhető termékek specifikációi a tényleges megjelenéskor változhatnak, az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
Előrendelési kedvezmény érvényesítése
Előrendelés leadásakor kedvezménnyel és/vagy előrendelői ajándékkal honorálhatjuk vásárlóinkat bizonyos esetekben. Az előrendelői kedvezmény a termék megjelenése előtt legalább egy hónappal kerül publikálásra webshopunkon illetve boltunkban. Azok az előrendelők, akik a kedvezmény és/vagy előrendelői ajándék közlése előtt adják le rendelésüket, automatikusan jogosultak lesznek rájuk. Az előrendelői kedvezményeket kizárólag a rendelést visszaigazoló e-mail-lel vagy rendelés azonosítóval tudjuk érvényesíteni a termék(ek) átvételekor.
Előrendelői ajándékok
A meghirdetett előrendelői ajándék(ok) kiosztása korlátozott számban, a készletek erejéig, az előrendelések leadási időrendje szerint történik. A felajánlott plusz termékekért, azok változásáért, beérkezésük idejének módosulásáért, valamint mennyiségéért a Psgame.hu Konzolbolt felelősséget nem vállal.
Szállítás, az áru kézbesítése
Megrendelés után a regisztrációnál megadott telefonszámon felveszik veled a kapcsolatot kollégáink és egyeztetik veled a rendelés részleteit (beleértve a megrendelt termék, termékek felsorolását, mennyiségét, árát, a kiszállítás módját, számlázási és szállítási nevet, címet, a szállítási költséget és a küldemény átvételekor a futárnak fizetendő végösszeget). Ha a megrendelt terméked időközben elfogyott, arról szintén telefonon értesítünk. Kiszállítás kizárólag belföldön lehetséges, külföldi megrendeléseket házhozszállítással nem áll módunkban teljesíteni.
A szállítás költség csomagonként Szoftverek, Kiegészítők és bármilyen Konzol játékgép esetében +1290 Ft. A szállítást a GLS futárszolgálat végzi hétköznaponként 8-16 óra között. Rendeléssel kapcsolatos információkért hétköznaponként 8:30-16:30 óra között hívja a következő telefonszámot: +36 30 523 2121.
Fizetés, a számla kiegyenlítése
Jelenleg a következő fizetési módok közül választhat:
Fizetés az áru átvételekor (utánvét)
A számla ellenértékét az áru átvételekor kell a kézbesítőnél (futárszolgálat alkalmazottja) készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni. A számlát a csomagban találja meg. A számla végösszege tartalmazza a szállítás díját is!
Szavatosság és jótállás (garancia)
Cégünk mindenkor, a vonatkozó törvények és jogszabályok betartásával, a vásárlók érdekeit maximálisan figyelembe véve jár el. Célunk elérni, hogy a nálunk megvásárolt terméket teljes megelégedéssel használd. Ha a tőlünk származó árucikkel kapcsolatban bármi gondod lenne, fordulj bizalommal hozzánk e-mailen vagy telefonon.
A szavatosság lényege, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Szavatosság esetén az eladó azért vállal felelősséget, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát az árunak nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Időtartama 24 hónap (49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet).
Egyes új tartós fogyasztási cikkekre a 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelettel módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján kötelező jótállás (idegen szóval garancia) vonatkozik. Ennek időtartama az árucikk értékesítésétől számított 12 hónap. A jótállási igény a jótállási jegy, vagy ennek hiányában a vásárlás hitelt érdemlő bizonyítása (pl. a kibocsájtott számla) alapján érvényesíthető. Ha a fogyasztási cikk meghibásodása a vásárlástól számított három napon belül következik be, és a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, a vásárló kérheti az adott cikk cseréjét.
A szerződéstől (vásárlástól) történő elállás, visszáru
Ha a rendelését tévesen adta le, vagy csak meggondolta magát, azt az áru feladásáig bármikor módosíthatja, kiegészítheti vagy minden következmény nélkül akár le is mondhatja. Erre vonatkozó kérését elfogadjuk telefonon vagy e-mailben. Ha utánvét esetén a megrendelő a küldemény átvételét megtagadja (nem fogadta el, nem kereste megjelöléssel jön vissza), cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és/vagy címre a továbbiakban csak a számla értékének előzetes banki átutalással történő kiegyenlítése után küldjön árut.
Amennyiben webshopunkban rendelt, úgy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó a szerződéstől (vásárlástól) az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztót terheli. Az árut eredeti, bontatlan, sértetlen állapotában köteles az értékesítőnek visszajuttatni, illetve annak esetleges nem rendeltetésszerű használatából eredő kárt megtéríteni. Az áru visszaszolgáltatása után maximum 30 napon belül az értékesítő az áru ellenértékét a vásárló részére köteles visszatéríteni. A vásárló köteles az elállási nyilatkozat benyújtását követő 14 napon belül visszajuttatni a terméket a kereskedő részére.
Kérjük tisztelt vásárlóinkat, vegyétek figyelembe, hogy portós vagy utánvétes visszáru küldeményt nem áll módunkban átvenni. A félreértések elkerülése érdekében kérjük, hogy küldeményedről előzetesen (telefonon vagy e-mailben) tájékoztatni szíveskedj.
Az elállási jog nem gyakorolható, többek között
- olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ
- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Tájékoztató használt termékek beszámításáról, használt termékek vásárlásáról és jótállási feltételekről KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES VÁSÁRLÁS ESETÉN
1. Játékszoftverek beszámítása kizárólag a következő platformokon lehetséges: PS4, XBOX One, XBOX 360, PS3, PlayStation Vita.
2. A beszámítási ár egy változó ár, mely kizárólag a beszámítás pillanatában érvényes. Az árváltoztatás jogát folyamatosan fenntartjuk! A beszámításkor alkalmazott árat nem áll módunkban készpénzben kifizetni, azt minden esetben a beszámításkor üzletünkben le kell vásárolni!
3. Társaságunknak jogában áll a beszámításra felajánlott terméket annak állapota miatt vagy a raktáron lévő magas készletmennyiség okán visszautasítani! Az eredeti termékből hiányzó kézikönyv, térkép stb. esetén lehetőség van az adott pillanatban érvényes beszámítási árnál alacsonyabb beszámítási ár alkalmazására!
4. Társaságunknak jogában áll a beszámításra felajánlott terméket az adott termékből maximálisan tartható készletszint elérése miatt visszautasítani!
5. A beszámítást és vásárlást minden esetben egy termék teszt előz meg, mely akár hosszabb ideig is eltarthat!
6. A szigorú számadású nyilvántartás alá eső vételi jegy kiállításához szükséges az eladó személyi igazolványa (vagy diákigazolványa) és lakcímkártyája. Ezek bemutatása nélkül a beszámítást nem áll módunkban elvégezni.
7. Garanciális feltételek: Az eladó szavatossági és jótállási felelősségét a Polgári Törvénykönyv, illetve a 49/2003. (VII.30.) számú GKM rendeletben foglaltak szabályozzák.
Garanciavesztés:
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás.
Nem garanciális hibák:
- A vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék.
- Meghajtó program, szoftver és BIOS frissítés.
- Poros, nedves környezetben való használat, szakszerűtlen kezelés, tárolás
- Használt termékek vásárlása esetén nem garantáljuk a programokhoz kapcsolódó, internetes kódok működését, plusz tartalmak és támogatások elérését.
Garanciális hibák kivizsgálása számla vagy nyugta ellenében, amennyiben az helyben nem lehetséges, jegyzőkönyv felvételét követően, lehetőség szerint 15 napon belül történik üzletünkben.
A meghibásodott termék vissza- és elszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Ezen tájékoztatónk 2018.10.01-től visszavonásig érvényes. Az abban foglaltaktól eltérni csak írásban kötött egyéb feltételeket tartalmazó megállapodás esetén áll módunkban.
Debrecen, 2018. október 1.
Psgame.hu Konzolbolt